Вівторок, 2020-09-22, 5:07 PM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 126
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Заняття – форма дошкільного навчання, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує пізнавальну діяльність з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.

Нормативно-правова база відповідно планування освітньо-виховного процесу в ДНЗ

  1. Інструктивно-методичний лист МОН України від 03.07.2009 №1/9 - 455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»
  2. Інструктивно-методичний лист МОН України від 01.10.2002 №31/9 – 434 «Про планування освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі»
  3. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти №1.4\18 – 3082 від 26.07.2010р.
  4. Наказ МОН №446 від 20.04.2015 Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності.
  5. Інструктивно-методичний лист №1/9-306 від 06.06.2005 «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах.

    Особливості організації та проведення інтегрованого заняття

    (пам’ятка для педагогів)

    v Кожний вид роботи на занятті має бути спрямований на розкриття змісту ключового поняття (теми-образу, ключової ідеї).

    v Ураховуючи конкретність мислення та нестійкість уваги старших дошкільників, під час підготовки до інтегрованого заняття педагог має створити інтелектуальну карту (кар­ту розумових дій). Вона є найзручнішим способом візуального оформлення матеріалу, оскільки дає змогу розкрити сутність ключового поняття, дивитися на нього крізь при­зму його міжсистемних зв'язків. Розроблена карта є структурною основою для моде­лювання і проведення заняття або серії занять, якщо тема — широка.

    v Навколо ключового поняття необхідно зібрати підтеми (змістові блоки), а кожну підтему — доповнити конкретними складовими. На цьому ж етапі треба визначити освітні напрями та обрати види роботи, засобами яких педагог розкриватиме дітям ключове поняття.

    v Структура інтегрованих занять потребує особливої чіткості, продуманого й логічного взаємозв'язку матеріалів з різних розділів програми на всіх етапах вивчення теми.

    v Кількість запропонованих матеріалів, освітніх напрямів та видів роботи з дітьми обирає педагог. Спосіб розкриття кожного змістового блоку залежить від цілей, поставлених педагогом.

    v На інтегрованому занятті неможливо відокремити одну галузь знань від іншої. Діяль­ність дітей має бути цілісною.

    v Кожен з методів (дидактична гра, вправа, бесіда, розглядання ілюстрацій, спостережен­ня тощо) чи видів діяльності необхідно організовувати згідно з методикою їх проведен­ня в межах відповідного освітнього напряму.

    v Інтегроване заняття є дещо тривалішим за традиційне. Проте, оскільки на такому за­нятті чергуються різні види діяльності, активність дітей має хвильовий характер, і час для них минає непомітно. Критерієм визначення тривалості заняття є працездатність вихованців та вихователів, їхня зацікавленість, захоплення процесом.

  6. Інтегроване заняття — форма освітньої роботи, яка об’єднує блоки знань із різних галузей навколо однієї теми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів дітей, що дає змогу пізнавати певне явище з різних сторін, досягати цілісності знань (Наталя Гавриш)

  7. Інтелектуальна карта — структурно­логічна схема змістовно­ процесуальних аспектів вивчення певної теми, у якій у радіальній формі відбиваються зв’язки ключового поняття, яке розміщено в центрі, з іншими поняттями цієї теми. Разом вони складають нерозривну єдність (Наталя Гавриш)

Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Горбатюка,34,
тел./ф.:(03840)5-60-53,

e-mail:dnz7sh@mail.ru

Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Украине Погода в Украине Погода в Украине
Годинник
Визначні дати
Праздники Украины

Дошкільний навчальний заклад №7 "Дюймовочка" © 2020 |