Субота, 2020-08-15, 1:31 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 125
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
КОНЦЕПЦІЯ  ДНЗ №7 «Дюймовочка» - ШКОЛИ  СПРИЯННЯ  ЗДОРОВЮ 

    Концепція діяльності закладу спрямована на реалізацію Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад; Інструкцію з організації охорони і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН України №985 від 28.10.2008 р.); Організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ (інструктивно-методичні рекомендації №1/9-438 від 27.08.2004 р.); Базового компоненту дошкільної освіти; Програму розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку ("Малятко”, "Я у Світі”). У концепції розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності ДНЗ, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування  здорової дитини.

Загальна характеристика:
- орієнтована на гармонійний і всебічний розвиток собистості;

- передбачає сособистісно-орієнтований підхід;

- використання різних типів, видів, форм організації освітнього процесу, методів та прийомів роботи.

           Позиція педагога:

- фізичний розвиток дошкільника;

- визнання індивідуальності кожонї дитини.

                 Позиція дитини:

         - самопізнання;

         - самовизначення;

         - самореалізація.

            Основні напрямки педагогічної роботи:

        - формування потреб здорового способу життя;

        - виховання духовно розвиненої особистості;

        - екологічне виховання;

        - створення умов для всебічного розвитку особистості;

        - демократизація та гуманізація навчально- виховної роботи;

        - міжособистісний розвиток.

ДНЗ бачить своєю головною метою:

- забезпечення умов для цілісного розвитку особистості дитини;

- розвиток природних нахилів та здібностей дітей;

- пошук оптимальних шляхів розвитку особистості;

- збагачення інтелектуального потенціалу кожної особистості;

- здійснення психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її особистості, соціалізації, життєвому самовизнанченні.

- виховання здорової дитини.


Стратегічні завдання

1. Допомогти дошкільнику збагатити знання про здоров'я, виховувати в них бажання до здорового способу життя.

2. Створити відповідне матеріальне та дидактичне середовище для реалізації фізкультурно-інтелектуального напрямку.

3. Оновити навчально-виховний процес, педагогічні технології на основі провідних ідей педагогіки.

4. Створити умови для формування пізнавальних інтересів мотивів діяльності у роботі з дітьми.

5. Забезпечити психологізацію та соціалізацію навчально-виховного процесу.

6. Створити умови для розвитку здорової особистості, що знає та дотримується валеологічних вимог щодо збереження власного здоров'я.

7. Створити умови для формування компетентної особистості з належно розвинутим почуттям моральних норм, із сформованою екологічною орієнтацією.

8. Створити цілісну систему "ДНЗ - НВК №1", що передбачає узгодження програм, взаємовідвідування уроків-занять, екскурсій, залучення викладачів школи до викладання предметів (іноземної мови, малювання..)

9. Спрямувати зміст виховної роботи з батьками та дітьми на формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності.


Умови реалізації

           Вирішальною умовою реалізації концепції Школи сприяння здоров’ю є комплексне вирішення питань щодо її забезпечення в таких напрямках:

     *Створення збагаченого освітнього середовища як сукупності умов, які сприятимуть:

-    виявленню нових підходів до реалізації процесу навчання, наукового насичення;

-    створення умов для творчої атмосфери, постійного самоаналізу діяльності.

*Розвиток цілісної системи навчання і виховання , яка забезпечить
формування інтелекту дитини, її фізичне і духовне здоров'я.

*Фінансова підтримка закладу, встановлення належних відносин з іншими юридичними та фізичними особам.

*Усвідомлення кожним учасникам навчально-виховного процесу приоритетних принципів освіти:

- гуманізація;

- демократизація;

- індивідуалізм;

- диференціація;

- технологізація;

- відродження духовності та національних традицій та  застосування їх на практиці.

*Формування творчого та інноваційного потенціалів учасників навчально-виховного процесу.

*Реалізація адміністрацією ДНЗ принципів гуманізму та демократизму в управлінні.

*Інформаційне забезпечення.

*Підтримка інноваційних процесів громадськістю, управлінням освіти, органами місцевого самоврядування. 

      *Створення збагаченого освітнього середовища як сукупності умов, які
сприятимуть:

             - розвитку особистості дитини;

             - педагогічній майстерності педагога;

             - виявленню новітніх підходів до реалізації процесу навчання, наукового насичення;

             - модернізації форм, методів навчально-виховного процесу;        - створення умов для творчої атмосфери, постійного самоаналізу діяльності.

              ДНЗ - це простір для життя дитини. Тут вона повноцінно живе і тому вся діяльність закладу повинна вибудовуватись так, щоб сприяти становленню особистості, гуманізації відносин між дошкільниками і педагогами, закладом і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу.

Отже, вся діяльність дошкільного закладу №7 «Дюймовочка» концептуально спрямована на реалізацію головної мети дошкільної освіти -забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних, фізичних особливостей, культурних потреб, набуття нею життєво соціального досвіду.

 

Кадровий аспект                                                                                                                                                                               Мета: створити умови для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу кожного педагога ДНЗ як умови реалізації розвитку особистості дошкільників, удосконалення навчально-виховного процесу.

Основні завдання:

-  створити атмосферу творчого пошуку оригінальних
нестандартних рішень педагогічної ідеї;

-  сформувати у працівників ДНЗ готовність до впровадження сучасних інноваційних технологій та до проведення експериментування, пошуку

-  формувати прагнення до оволодіння педагогікою співпраці на основі особистісно орієнтованих методик навчання та виховання

Шляхи реалізації:

     -  посилення ролі методичної та психологічної служби ДНЗ у   проведенні діагностики, вивчення рівня професійної компетентності педагога;

  -  створення моделей методичної роботи з групами педагогів різного рівня професіоналізму;

  -  конструювання нового особистісного досвіду на основі досягнення науки і практики;

  -  вироблення і реалізація моделі особистісно орієнтованого підходу  до зростання професійної майстерності педагогічних працівників;

  -  широке висвітлення позитивного досвіду, творчі звіти, декади ППД;

  -  застосування нових методик, програм, що сприяють розвиткові та реалізації творчого потенціалу кожного вихованця ДНЗ.


Соціально-психологічний аспект                                                                                                                                         Психологічна служба ДНЗ працює на підвищення ефективності освітнього процесу , своєчасному виявленні труднощів та умов індивідуального розвитку особистості корекцією міжособистісних відносин усіх учасників педагогічного процесу, профілактикою відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці.

                   


 


 

 

 

 


 



      


 



Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Горбатюка,34,
тел./ф.:(03840)5-60-53,

e-mail:dnz7sh@mail.ru

Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Украине Погода в Украине Погода в Украине
Годинник
Визначні дати
Праздники Украины

Дошкільний навчальний заклад №7 "Дюймовочка" © 2020 |