Четвер, 2020-10-29, 9:22 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 127
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Вас вітає практичний психолог

 дошкільного навчального закладу №7 « Дюймовочка»

Рибак Лілія Олександрівна

                                   

                   Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, батьків, педагогів.  Важливим завданням діяльності психологічної служби є захист психічного і соціального здоров’я дитини, забезпечення прав і свобод дітей, запобігання насиллю та жорстокому поводженню з дітьми, створення умов комфортного освітнього середовища.

Для чого потрібен психолог?

                   У яких ситуаціях  може бути корисна, а в яких просто необхідна  його консультація ?  Ці фахівці допомагають вирішувати особистісні проблеми, проводять психологічне тестування, тренінги, навчальні ефективно спілкуватися і вирішувати конфлікти, і багато чого іншого.

          Якщо є якась тривога за свого малюка, візит до психолога допоможе  батькам розібратися з ситуацією і з емоційним станом дитини об'єктивно. Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є. Врешті-решт, адже не вважається чимось негожим відвідувати стоматолога для перевірки і необхідної профілактики. Чомусь про психологів ж іноді зберігається така думка, що візитом до цього фахівці підтверджують свою «ненормальність». Це, звичайно ж, не так: психолог, взагалі,  працює тільки з психічно здоровими людьми.

Що роблять дитячі психологи?

  • Психодіагностика .   Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета - визначити об'єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.).   

 • Розвиваючі заняття   За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять, посидючість, логічне та образне мислення - в арсеналі дитячого психолога розвиваючі ігри для самих різних віків.

 • Корекційно-відновлювальна робота   За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережив сильний стрес - Втрату близьких, фізичний або психічний насильство і т.п.

  • Консультування батьків та сімейне консультування .  У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному розгляді причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в ситуації, навколишнього дитини. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання

      Наступним напрямком роботи є просвітницький - регулярні виступи на батьківських зборах, та розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи та на веб-сайті ДНЗ.

Нормативно – правова база

             Діяльність психологічної  служби дошкільного навчального закладу №7 «Дюймовочка»  організовується згідно Законів України;

 -  «Про освіту»,  «Національної доктрини розвитку освіти»; наказів Міністерства освіти і науки України :

  -  «Положення про психологічну службу системи освіти України» (з змінами і доповненнями);

  -  «Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх, та інших навчальних закладів

 -  «Етичний кодекс психолога»;

Закон України про дошкільну освіту

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594Nmo4eFk0Wl82Z1U

Психологічна служба МОН України  http://mon.gov.ua/activity/education/pozashkilna-osvita/psyh-slyjba.html

Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи http://www.psyua.com.ua/

Психологічна служба ММК м. Шепетівки

http://mmkshosvita.ucoz.net/index/psikhologichna_sluzhba/0-43

Нормативні документи http://mmkshosvita.ucoz.net/index/normativni_dokumenti/0-44

Методичні матеріали http://mmkshosvita.ucoz.net/index/metodichni_materiali/0-4

МОН України від 04.11.2010р. №1055  Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів.

 https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594U2FVSmV5YUh2TEE

МОН України від 06.01.11р. №1/9-6 Про застосування Типового положення про  атестацію педагогічних працівників

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594NjFxV0tLSmlWWD

МОН України від 06.11.09р. №1/9-768 Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594b0EtcXJieGNQZkE

МОН України від 07.08.15 №2/3-14-1572-15 Щодо профілактики учинення дітьми  навмисних самоушкоджень

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594V0xNek85Z1VpdGs

МОН України від 08.08.13р. №1/9-539 Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з  особливими освітніми потребами

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594d0VsRldLNjdZVTA

МОН України від 09.06.2015р. №1/9-284 Про навчальну програму та спецкурс для підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів з проблеми

«Навички кризового консультування та розвиток  психосоціальної стійкості до стресу у дітей»

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594NVExQXFURV91Nzg

МОн України від 11.03.14р. Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594RVdsTVhDSHRTMkk

МОН України від 13.08.2014р. №1/9-413 Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю  та затримкою психічного розвитку

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594Z19XYjYwUlhQb0E

МОН України від 17.09.2015р. №1/9-442 Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594YUN5amlZcW1lWms

МОН України від 17.12.08р. №1/9-811 Про здійснення соціально-педагогічного патронату

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594bVJYZEREY1hQbmc

МОН України від 20.01.11р. №1/9-34 Про атестацію працівників психологічної служби  системи освіти

https://drive.google.com/open?id=0BwJgLoVzl594Wl9IYW5TbEdIZFk

 

Кодекс професійної етики педагогів

  • Заходячи в групу дітей або до кабінетів працівників дошкільного закладу, усміхайтеся;
  • Ніколи не ображайте дітей, захищайте їх від усіх видів насилля;
  • Якби не було б складно, будьте стриманими і терплячими;
  • Будьте великодушними до того, хто припустився помилки;
  • Спочатку навчіть, а потім запитуйте;
  • Ніколи не обманюйте дітей, дотримуйтесь свого слова;
  • Будьте для дітей прикладом у поведінці, праці, ставленні до інших людей.
  • У будь – якій ситуації намагайтеся ставити себе на місце дитини.
  • Живіть інтересами дітей та їх надіями.
  • Навчіться бачити «зону найближчого розвитку» дітей та оптимізувати їх майбутнє.
  • Пам’ятайте: по – справжньому зрозуміти дитину можна лише після того, як насправді полюбиш її.
  • Учіться у колег, батьків, дітей.
  • Вибачайтеся перед дитиною, якщо неправі. Це аж ніяк не принизить свій авторитет.
  • Не скаржтеся на своїх вихованців батькам, колегам, адже справжній педагог буває незадоволений тільки собою.
  • Ніколи не кажіть в присутності дитини про її обмежені можливості.
  • Завжди повідомляйте  про успіхи й досягнення дітей батькам.

 

Вимоги  професійно – етичного характеру до роботи вихователя ДНЗ

1.   Постійно спостерігати за психологічним станом дітей групи, піклуватись про душевну рівновагу та добре самопочуття кожної дитини. Знати її настрій, почуття, тривоги, хвилювання, бажання, інтереси, друзів, становище у групі, звичаї сімейного виховання  та  стан дитини у сім’ї, тощо.

2.   Потрібно поважати в дитині людину з усіма хорошими та поганими рисами, які вона має. Поважати – значить розуміти, підтримувати, вірити.

3.   Кожна дитина неповторна, індивідуальна. Вона має право бути сама собою і приймати її потрібно такою, якою вона є.

4.   У вихованні не потрібно ставати «над дитиною», а якщо потрібно це зробити – то тільки для її захисту.

5.   Роботу  педагога слід будувати так, щоб кожна дитина навчилась цінувати і поважати себе. Повага до себе виростає на хвилі успіху. Потібно забезпечити дитині успіх, перемогу над складною справою. Перша перемога народить другу, третю і пробудить в дитині сили до розуміння своїх можливостей.

6.   В роботі з дітьми припустимо використання тільки ненасильницьких і гуманних методів та прийомів виховання. Дитина повинна приймати участь в справах, що пропонує вихователь не з страху бути покараним, або не отримати схвалення, а з-за бажання особистого успіху, відчуття вдоволення, потрібності даної справи для себе..

7.  Дитина не може і не повинна перебувати в стані душевного дискомфорту.

8.  В організації освітньої діяльності принципово важливо, щоб співпадали психологічні простори дитини і педагога, адже  кожна людина має свій особистий простір - коло її переваг, бажань, інтересів, різних видів  При відборі методів та прийомів виховання слід дотримуватись вимог:

               - не чинити фізичного, психологічного, морального тиску    на дитину

               - ніколи не карати дітей; не докоряти, не принижувати дітей;

                        - не порівнювати  один з одним, не ставити один одному у  приклад;

                        - не соромити дитину, сварити  при всіх;

                        - забезпечити успіх у всіх справах, а особливо в творчості ,

                         через розумну   дозу допомоги; хвалити від душі, вірити та довіряти;

Рекомендації щодо оформлення  куточків психоемоційного розвантаження

Емоції- це основний місток, який пов’язує внутрішнє життя дитини з навколишнім світом. Малюк, образно кажучи, є суцільним згустком емоцій та почуттів. Неемоційна, емоційно стримана, байдужа дитина – власне виняток із правил. Як допомогти дитині звільнитися від негативних емоцій   Як істота емоційна дошкільня виявляє свої почуття в різних життєвих ситуаціях. Відтак, переживає як позитивні емоції – радість, здивування, зацікавлення, так і негативні – гнів, страх, провину, сором. Усі емоції, які переживає дитина, обов’язково повинні мати вихід, інакше вони змінюють свій напрям – із зовнішніх реакцій перетворюються на внутрішні переживання. Неможливо заборонити дитині відчувати негативні емоції, однак можна і слід корегувати форму їх виявлення, спрямувати потік бурхливої енергії у безпечне русло. Тож у дошкільному закладі важливо створити сприятливі умови для нормального емоційного розвитку дитини.  З огляду на це у групах створюються осередки емоційного розвантаження., які допомагають дитині звільнитися від негативних емоцій, вийти із стану перенапруги, трансформувати накопичену агресію у готовність до спілкування, взаємну уважність, заспокоїтися. Зняти емоційну напругу допомагають «килимки від злості» ( звичайні невеличкі килимки із шорсткою поверхнею). Якщо дитина прийшла до дитячого садка з агресивним настроєм щодо інших чи втратила контроль над своїми діями, вихователі пропонують  їй стати на чарівний килимок і струсити там злість зі своїх ніжок ( зняти взуття й витирати ніжки доти, доки не захочеться посміхнутися).  У групах раннього та молодшого віку можна застосовувати « скляночки для слізок», які допомагають нормалізувати емоційний стан дитини. Зокрема цей прийом сприяє адаптації до дошкільного закладу. Приклад: Що це за хмаринка в гості завітала і нашій дитинці сліз надарувала?  Раз сльозинка, два сльозинка, вже й заплакала дитинка!

   Якщо дитина виявляє словесну агресію, їй пропонують відійти в куточок і прокричати всі свої образливі слова у «чарівну торбинку». Після цього торбинку міцно зав’язують і ховають.У кожній групі живе персонаж, який допомагає дітям позбутися поганого настрою і зняти емоційну напругу:  ( Каркуша –веселушка, клоун Кльопа, веселе тигреня, кумедна мавпочка, зайченя. Діти розповідають на вухо свої маленькі таємниці. Старшим дошкільнятам вивільнити свою негативну енергію допомагають гумові рукавички з надувною грушею. Позаймавшись з надувною грушею і доклавши до цього фізичних зусиль, діти потім менше ображають один одного. А вихователі замість постійних зауважень та заборон можуть сміливо сказати ? А у нас можна битись , тільки з гумовою грушею». З цією ж метою можна застосовувати паперотерапію. Зминання і розривання старих газет допомагає дитині і злість , і поганий настрій не спрямовувати на однолітків, а перетворити у позитивну енергію. Помічник їм у цьому жабеня Квак – воно всю злість « поїдає» і голодним ніколи не буває!

Кризова ситуація: допомогти самому собі.

     Іноді в житті кожної людини  виникають  стресові ситуації, що можуть раптово змінити її життя та несподівано стати загрозою для її здоров’я. У такому разі важливо вміти допомогти самому собі. Іноді людина може допомогти сама собі навіть більш ефективно, ніж хто – небудь інший. Бо без бажання самої людини пережити своє горе, позбутися важких переживань( а ще спробувати допомогти своєму другу, дитині подолати стан безвиході, відчаю, розчарування) будь – яка допомога буде недостатньо дієвою. Існує багато способів подолання стресового стану самотужки. Якщо стресова ситуація вже сталася, її потрібно усвідомити як факт, і переживати не руйнуючи себе, наприклад, почуттям вини, ненависті, помсти… Причин того, що сталося, може бути безліч. Людині складно охопити їх усі, однак треба розуміти, що змінити нічого вже не можна, а от зашкодити собі чи комусь – цілком. Бажано щоб поруч з людиною, що пережила стрес, був хтось, хто підтримав би її добрим словом. Під час спілкування слід уважно слухати одне одного, реагувати спокійно, без агресії, дати людині можливість виговоритися, поплакати. Важливо їй співпереживати, дати їй відчути, що в тяжкий момент вона не залишилася сама, що поруч той, хто теж переживає і шукає способи розв’язання складної психотравмуючої ситуації.

Любов і співчуття можуть подарувати також домашні улюбленці. Найкращими «лікарями»  визнано собак, кішок та коней.

     Заспокоїтися, відволіктися, віднайти баланс між внутрішнім світом і навколишнім середовищем допоможе прогулянка на свіжому повітрі, безпосереднє спілкування з природою. У стані стресу можна послухати улюблену музику. Усе це додає енергії та життєвого тонусу.

     Щоб подолати стрес, варто шукати позитив, реалізовувати свої наміри і плани. Навіть у незначних успіхах потрібно помічати прогрес, свій розвиток. Важливо не тільки помічати хороше, а й бути самому джерелом позитиву, висловлювати підтримку іншим. Не варто соромитися радіти життю, сміятися, жартувати. Слід спілкуватися з добрими і хорошими людьми, обмінюватися позитивними емоціями. Допомогти собі - означає позитивно відчувати, думати, діяти, спілкуватися. Варто налаштовувати не це і тих, хто поруч, і разом діяти конструктивно. Слід змінювати відчай і гнів на надію і прощення. А сильні переживання спрямовувати в творче русло.

     За бажання людина може зміцнити свою стресостійкість. Для цього слід обмежувати «споживання» інформації, яка засмучує. Бажано читати хороші книжки, дивитися високохудожні фільми, пригадувати улюблені казки – у них море життєвої мудрості, адже стрес – це не те, що з нами сталося, а те, як ми це сприймаємо.

   Прийоми,  профілактики синдрому «професійного вигорання»

  • Опануйте стратегією вибіркового сприймання (процесом прийняття рішення про те, на чому сконцентрувати увагу: па негативному чи позитивному).
  •  Не давайте думкам опановувати Вами. Навчіться усвідомлювати позитивні аспекти ситуації та знижувати (не відкидати!) важливість неприємних аспектів
  •  складіть перелік ситуацій, які Вас наразі турбують, та перелічіть їхні позитивні сторони;
  • перед сном (або в інший зручний час) пригадайте все гарне та приємне, що відбулося з Вами сьогодні.
  •  Зробіть своє життя святом (навчіться «нюхати троянди»). Життя може стати святом, якщо віднайдете час для його святкування, а тому:
  • сконцентруйтеся на всьому гарному, що є у Вашому житті;
  • сформуйте у себе звичку дякувати долі (радіти тому приємному, що Ви маєте);
  •  якщо Ви досягли якоїсь мети, навіть маленької, дозвольте собі насолодитися успіхом її досягнення, не починайте одразу ж ставити перед собою нову мету.
  •  сприймайте життя з усією повнотою. Для цього докладіть свідомих зусиль, змініть звичні способи дій (наприклад, вибір різних маршрутів до місця роботи, форм проведення семінарів, нарад,  тощо).
  •  Навчіться використовувати гумор  як буфер між стресовою ситуацією та Вами. Перегляньте кінокомедію, журнал коміксів, поспілкуйтеся в групі соціальної підтримки тощо.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

    Шляхи виховання дружних відносин у групі

    (рекомендації психолога)

              Найсприятливішими умовами для виховання й навчання дітей є  ДНЗ де діти можуть успішно навчатись, досягаючи свого повного потенціалу, спілкуватися з однолітками   Наявність друзів - одне з чудових задоволень у житті. Друзі необхідні в будь-якому віці, але все більше досліджень підтверджують особливу важливість спілкування з ровесниками для маленьких дітей. Більше того, установлення добрих взаємовідносин з однолітками є найважливішим зі здійснень у ранньому дитинстві.  Одним із  завдань  розвитку кожної дитини є налагодження соціальних стосунків, оскільки вони є невід'ємною складовою людського життя. Більшість дітей налагоджують дружні стосунки з ровесниками природним шляхом. Однак деяким дітям, (зокрема дітям з особливостями психофізичного розвитку),  у цій справі доводиться допомагати (шляхом створення відповідних умов). Діти легше вступають у нормальні соціальні й дружні стосунки в середовищі,  де такі взаємини цінуються та заохочуються. Це означає, що вихователі мають регулярно створювати умови для розвитку позитивних соціальних взаємин . Розвиток дружніх стосунків у дитячому колективі є запорукою успішного навчання та взаємодії всіх дітей. Дітям дошкільного  віку  часто складно встановити взаємини з однолітками. Вихователям  необхідно створювати малятам різноманітні можливості для оволодіння такими вміннями впродовж дня. Надання дітям допомоги в установленні дружніх відносин вимагає широкого використання підказок і зауважень вихователя. Наприклад,  коли вихователь використовує ряд підказок і заохочень для того, щоб ініціювати соціальну взаємодію дітей і досягти її збереження протягом визначеного періоду часу.  Для вихователів  більш прийнятними  є методи,  які можна використовувати в ході звичайних занять та в повсякденному житті у групі. Групові вправи зі встановлення дружніх відносин - це простий та ефективний спосіб розвитку соціальних умінь у дітей. Вправи зі встановлення дружніх відносин - це типові дошкільні ігри, пісні та види діяльності, щоб у них була присутня реакція, яка виражає любов. Ці вправи виконуються під час групових занять у великій чи маленькій групі. Вони вимагають мінімальної підготовки вихователя, є дуже природними й приносять багато радості дітям сприяють соціальній взаємодії між однолітками. Їх легко та весело проводити і вони відбуваються у природному соціальному контексті дошкільних ігор і пісень. Групові вправи зі встановлення дружніх відносин виявляються найбільш ефективними, коли ви залучаєте до групи дітей із соціальними вміннями, які відповідають їхньому віку. До початку вправ обговоріть важливість дружби. При цьому можна розповісти історію про двох хлопців, друзів або поговорити про проблеми, з якими зустрічаються деякі діти, намагаючись подружитися з іншими однолітками. Потім запропонуйте дітям продемонструвати, як можна виразити відносини дружби, наприклад, потискуючи руку, посміхаючись або кажучи людям, що вони вам подобаються. Поясніть дітям, що вони виражають один одному знаки дружби. Перед початком вправи зі встановлення дружніх відносин запропонуйте дітям привітати один одного, використовуючи визначений символ дружби, такий як посмішка, поплескування по спині чи обійми. Потім поясніть суть вправи. Покажіть дітям, як співати пісню або грати у гру, використовуючи знаки дружби. Наприклад, можна заспівати відому пісню , можна запропонувати дітям використовувати слова «поплескай друга по спині» або «по-дружньому обійми приятеля». Під час усієї вправи хваліть дітлахів за вираження дружби. Наприклад, можна позитивно реагувати, коли дитина під час цієї вправи сміється або невимушено спілкується з іншою дитиною. Взаємини з однолітками мають унікальні властивості, що впливають на соціальний розвиток дитини. Оскільки сторони, які беруть участь у взаєминах ровесників, рівні, діти опановують уміння домовлятись один з одним і досягати компромісу, що буде потрібне їм для зрілих соціальних взаємин, коли вони стануть дорослими.    Незважаючи на те що групові вправи зі встановлення дружніх відносин можна виконувати легко й природно, пропонується  кілька рекомендацій:

     - Вправи зі встановлення дружніх відносин можна виконувати в невеликих групах по 5-10 дітей або у великих групах, що нараховують 10-20 дітей. Якщо у групі є діти, які мають труднощі в установленні дружніх відносин, тоді ефективніше працювати з меншою групою.

     - Тривалість виконання : оскільки групові вправи мають гучний характер, оптимальний час їх проведення - 5-10 хвилин.

      - Вибір виду діяльності:  найкраще починати з пісень та ігор, які діти вже добре знають. Таким чином  діти  і вихователь зможуть зосередити увагу на вираженні дружніх почуттів, а не на необхідності вивчити правила гри або слова нової пісні. Коли діти будуть знайомі зі змістом групових вправ зі встановлення дружніх відносин, можна додати нові ігри та пісні. Упродовж відведеного для цього виду діяльності часу можна кілька разів повторити одну й ту ж саму вправу або попрацювати з різними іграми та піснями.

      - Вибір проявів дружби:  необхідно ретельно вибирати, який прояв дружби ви хочете заохочувати, беручи до уваги культурні й соціальні цінності  дітей, а також характер групи дітей. Наприклад, у деяких ситуаціях використання «обійм» може виявитись неприйнятним. Бувають випадки, коли батьки не хочуть, щоб діти однієї статі обіймали один одного, або ж випадки, коли діти не можуть обіймати один одного «легко». У таких ситуаціях проявом дружби можуть бути рукостискання.  Іншими проявами дружби можуть бути посмішка, поплескування по спині або добрі слова.

  •  - Участь окремих дітей : значна частина успіху вправ зі встановлення дружніх зв'язків залежить від того, як ви будете заохочувати дітей до участі. Приділяйте особливу увагу дітям, які рідко або ніколи не отримують проявів дружби. Для виходу з такої ситуації ви могли би самі взяти участь у вправі та вибрати цю дитину або ж запропонувати іншим дітям прийняти її. Якщо стає очевидним, що дитина не почуває себе комфортно, виявляючи чи одержуючи знаки дружби, не треба насильно змушувати її брати участь у вправі.

  •               Як говорити, щоб діти вміли слухати  https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsQzlzcFhVeDBWcEk/view?usp=sharing

  •               Малюють наші діти   https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsYk1kaFJXVUU3Sk0/view?usp=sharing 

  •               Стрес   https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsN2h5eWNDa09VWm8/view?usp=sharing 

  •               Вчимо назви пальчиків   https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsQXNROVlMMzFJdWc/view?usp=sharing   

  •               Порахуй   https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsRmJBUEtYZ0FQV1E/view?usp=sharing

  •               Кольори навколо нас  https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPsUE9sYmFQUUYtaDg/view?usp=sharing

  • Консультації для батьків  https://drive.google.com/file/d/0B9I2c9KvoKPscEVPRG1aeXhzSzg/view?usp=sharing 

  •                           Торгівля людьми   проблема сучасності

      Сьогодні, в XXI столітті, для багатьох людей проблема торгівлі людьми є незрозумілою і неприйнятною. В усьому світі торгівля людьми — один з найтяжчих злочинів проти особи. Незважаючи на увагу міжнародних організацій до зазначеної проблеми, торгівля людьми, примусова проституція, торгівля людськими органами в останні роки набули поширення як види незаконного бізнесу.
     Торгівля людьми означає здійснювані з метою експлуатації вербування, перевезення, передачу, переховування або утримання людей шляхом загрози або застосування сили, інших форм примусу, викрадення, шахрайства, обману, зловживання владою або уразливістю становища, або шляхом підкупу, у вигляді платежів або вигод, для одержання згоди особи, яка контролює іншу особу. Згода жертви торгівлі людьми на заплановану експлуатацію, про яку йдеться вище, не береться до уваги, якщо було використано будь-який із перерахованих заходів впливу. Експлуатація включає, як мінімум, експлуатацію проституції інших осіб або інші форми сексуальної експлуатації, примусову працю або послуги, рабство або звичаї, подібні з рабством, підневільний стан або вилучення органів. Вербування, перевезення, передача, приховування або утримання дитини з метою експлуатації вважаються «торгівлею людьми», навіть якщо вони не пов’язані із застосуванням будь-якого із заходів впливу.
     Сьогодні страшне слово «торгівля людьми» стосується й українських громадянок, адже Україна є однією з країн-постачальниць на ринку торгівлі жінками. Дослідники з різних країн звернули увагу, що жінки швидше погоджуються на роботу, що не відповідає їхньому рівню освіти і кваліфікації. У той час як чоловіки в подібній ситуації вагаються з прийняттям рішення щодо виїзду працювати за кордон або зовсім не бажають працювати. Зростає кількість родин, де жінки є основними годувальницями, на яких лежить відповідальність за всю сім’ю.
       До торгівлі людьми можна віднести і таке явище: працюючи неофіційно у роботодавця, людина продає свою працю, отримуючи зарплату в конверті. Роботодавець не сплачує внески у Пенсійний та інші фонди. Соціально така людина не захищена ні сьогодні, ні в майбутньому.
      З 2002 року в Україні діє «Комплексна програма протидії торгівлі людьми». Мета програми — запобігання торгівлі людьми, особливо жінками та дітьми, кримінальне переслідування осіб, причетних до торгівлі людьми, захист та реінтеграція потерпілих внаслідок цього злочину.
Також діє національна безкоштовна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми за телефоном 8-800-500-22-50

Послуги надаються на безоплатній та конфіденційній основі.

 

       Розлучення батьків проблеми у дітей

   Всі діти люблять своїх батьків – тата й маму, тому для малюка вкрай важливо, щоб кожен з батьків був присутнім в його житті. Природа на генному рівні піклується про те, щоб дитина поєднувала в собі материнську та батьківську природу, і розлучення батьків в жодному разі не в змозі вплинути на цей закон. Розлучення батьків є великою психоемоційною травмою для дитини. Спостерігаючи, як найважливіші для неї люди не можуть між собою домовитися,  вона разом з батьками проживає образи, біль, страх, тривогу, оскільки весь час знаходиться в негативному емоційному полі своїх рідних та відчуває, що її світ руйнується (це проявляється в цілому ряді психосоматичних розладів – із боку сечостатевої, серцево-судинної, нервової систем, алергійними проявами, хронічними ангінами тощо).

       Хоча в неблагополучних сім’ях розлучення батьків інколи є менш травмуючим для дитини, чим розвиток і зростання малюка в атмосфері  страху, недовіри, образ та обману.

       Коли ж батьки не можуть знайти порозуміння і твердо вирішили розлучитися, важливою є підтримка дитини обома батьками, здійснюючи яку треба дотримуватися деяких правил:

-         починати розмову з дитиною  слід тільки після остаточного прийняття рішення про розлучення;

-   &n -->

Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Горбатюка,34,
тел./ф.:(03840)5-60-53,

e-mail:dnz7sh@mail.ru

Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Украине Погода в Украине Погода в Украине
Годинник
Визначні дати
Праздники Украины

Дошкільний навчальний заклад №7 "Дюймовочка" © 2020 |