Субота, 2020-08-15, 1:25 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 125
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2013 » Грудень » 17 » Консультація вчителя-логопеда для батьків
1:20 AM
Консультація вчителя-логопеда для батьків

       Причини й ознаки затримки мовленнєвого розвитку дитини.

1.Нерозвинені мязи артикуляційного апарата.

2. Недостатня концентрація слухової уваги.

3. Проблеми зі слухом.

       Затримки у мовленнєвому розвитку дитини  можна виявити вже з перших днів життя дитини. Ознаками, які мають насторожити батьків щодо      прогнозу мовленнєвого розвитку, є:

·        слабкий монотонний крик у новонародженого;

·        до кінця першого місяця немовля не плаче при неприємних відчуттях (наприклад, коли воно мокре чи хоче їсти);

·        до кінця четвертого місяця не усміхається, коли з ним розмовляють;

·        до кінця пятого місяця не вимовляє окремих звуків чи складів (типу «ба-ба-ба» чи «га-га-га»), коли мама бере його на руки, не намагається знайти поглядом названий мамою обєкт (Де тато?);

·        до кінця сьомого місяця не прагне привернути до себе увагу певними звуками;

·        до кінця девятого місяця у мовленні ще не зявилися повторювані однакові склади, які звучать як одне слово, наприклад: «ма-ма», «дей-дей», «да-да»;

·        до кінця десятого місяця малюк ще не може повторити за дорослим близько восьми різних звукосполучень та складів, не може заперечно похитати головою («ні-ні»), помахати рукою на прощання («бувай-бувай»);

·        до кінця дванадцятого місяця не вимовляє жодного осмисленого «дитячого» слова, яким малюк називає одні й ті самі предмети, осіб, ситуації, не прислухається до музики, не може виконати простої інструкції (наприклад, «дай машинку»);

·        до кінця пятнадцятого місяця не вживає адекватно слів «мама» і «тато»;

·        до кінця девятнадцятого місяця не вимовляє осмислених слів, не показує частин тіла, які називає дорослий;

·        до кінця двадцять девятого місяця не розуміє значення слів «великий», «маленький».

     Несприятливі впливи (як зовнішні, так і внутрішні) призводять до порушення фізичного та нервово-психічного розвитку дитини, одним із проявів яких є ЗМР,що    може перерости у складний системний мовленнєвий дефект – загальний недорозвиток мовлення.

    Якщо дитині вже три роки, а в неї збіднений словник, грубо порушена звуковимова, вона не зможе побудувати граматично правильні речення або не вміє  розмовляти взагалі, це свідчить про наявність у неї загального недорозвитку мовлення.

                ОБОВ’ЯЗКОВО ЗВЕРНІТЬСЯ  ДО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА! 


                                             Анкета для батьків

 

   Кожний батько мріє бачити свою дитину розумною, щасливою, успішною,самою найкращою…

А  чи все ви зробили, щоб виховати її саме такою?

 

Перевірте себе: «Чи створені у вашій сім’ї умови для комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини?»

 

1.     Скільки часу ви спілкуєтесь з дитиною протягом дня?

 

 

2.     Скільки часу ви спілкуєтесь з дитиною у вихідні дні

(граєтесь, гуляєте, читаєте книжки, відвідуєте музеї тощо)?

_____________________________________________________________

3.     Чи є у вашої дитини друзі і скільки часу вони проводять разом?

 

__________________________________________________________________

4.     Скільки часу ваша дитина сидить за компютером, біля телевізора?

 

__________________________________________________________________

5.     Чи створений ігровий куточок для вашої дитини вдома?

 

      6.Чи відповідають іграшки віку та інтересам дитини?

 __________________________________________________________________

 7.Чи живе у вас дома «живий обєкт» (котик, собачка, папуга тощо)?

________________________________________________________________

8.     Чи виїжджаєте ви у сільську місцевість до дідуся та бабусі, родичів де дитина може побачити свійських тварин та отримати можливість доглядати за ними (кролики, кури, індики, кози, тощо).

 

9.     Чи спостерігаєте ви за явищами «живої» та «неживої» природи разом з дітьми _____________________________________________________

 

За кожну позитивну відповідь отримуєте – 2 бали

                                                     Частково    - 1 бал

                                                         Ні            - 0 балів

 

Якщо ви набрали максимальну кількість балів – 18, вітаємо вас.  Ви створили найкращі умови для повноцінного розвитку своєї дитини!

 

ДЯКУЄМО ЗА ВИХОВАННЯ ВАШИХ ДІТЕЙ!!!

 

Вчитель-логопед логопедичної групи ДНЗ №7 «Дюймовочка»

Переглядів: 1451 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Горбатюка,34,
тел./ф.:(03840)5-60-53,

e-mail:dnz7sh@mail.ru

Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Погода
Погода в Украине Погода в Украине Погода в Украине
Годинник
Визначні дати
Праздники Украины

Дошкільний навчальний заклад №7 "Дюймовочка" © 2020 |