Субота, 2020-08-15, 0:46 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Сторінка
Мои статьи [19]
Наше опитування
Чи подобається Вам наш заклад?
Всього відповідей: 125
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » Статті » Мои статьи

Поради психолога
   

ЯК ДОЛАТИ  ТРУДНОЩІ  У ВІДНОСИНАХ

(поради психолога)

«Ввічливість – це  золотий ключ, яким відкривають залізні замки людських сердець» (східна мудрість)

Кодекс ввічливості:

-         не обтяжуй інших;

-         уникай  заперечень;

-         будь доброзичливим;

-         зважай на інтереси інших.

Культура спілкування:

-         вміння вислухати;

-         увага  до співрозмовника;

-         уміння поставити себе на місце іншого;

-         здатність співпереживати;

-         уміння володіти своїми почуттями;

-         здатність володіти словами;

-         вміння  правильно орієнтуватись в ситуації;

-         добирати вислови.

Конфлікт це момент у взаєминах  2-х  або більше людей, коли між ними виникають суперечності.

Способи вирішення  конфліктів:

1.     Гумор, спокійне ставлення  до чогось або когось.

2.     Визначення переваг.

3.     Компроміс. Угода на  основі взаємних поступок.

4.     «Третейський» суд. Звертання за допомогою у вирішенні конфлікту до  незнайомої особи.

5.     Аналіз ситуації.

6.     Співпраця. Спільний пошук  вирішення проблеми,  варіантів, які  задовольнили б обидві сторони.

 

 

ДОМАШНЯ ІГРОТЕКА   

ДІТИ ВТОМИЛИСЬ БІГАТИ, СТРИБАТИ І ТАНЦЮВАТИ – ТОДІ ОБЕРІТЬ СПОКІЙНІШІ ІГРИ

Велика плутанина.

Ведучого можна обрати за допомогою лічилки. А тепер – правила гри: ведучий промовляє вголос : «Вухо!», і повинен при цьому взятися за вухо. Вимовляючи: «Ніс» - за ніс. «Рука!» - береться за руку. Решта дітей повторює його дію. Через певний час ведучий починає заплутувати гравців, «помилятися». Він називає одну частину тіла, а показує іншу : наприклад говорить : «Ніс», а береться за вухо. Завдання гравців – не заплутуватися і показувати ту частину тіла, про яку йдеться. З роллю ведучого цілком упорається малюк будь – якого віку. Така гра прекрасно розвиває швидкість реакції.

У цілковитій темряві.

Насправді ніякої темряви не буде. Просто ви приготуєте заздалегідь декілька шарфиків або хусток, щоб зав’язати дітям очі. Для цієї гри  візьміть будь – який набір кубиків. Грати в неї найкраще на підлозі, на килимку. Поставте перед дітьми коробки з кубиками, зав’яжіть очі та запропонуйте кожному побудувати свою вежу з кубиків. А одній дитині очі не зав’язуйте. ЇЇ завдання – рахувати, скільки кубиків вдалося поставити до того моменту, як вежа повалилася. У кого ж буде найвищий будинок?  Відмінне тренування координації рухів дітям забезпечене.

Що не так?

Приготуйте декілька іграшок приблизно одного розміру. Один з малюків  буде ведучим. Він виставляє на стіл кілька іграшок. Їх кількість залежить від решти гравців. Діти 2 - -3 років цілком можуть гратися 5 –з 6 іграшками. Для доросліших дітей іх кількість можна збільшити до 7 – 10.

              Отже, іграшки розставлені на столі. Діти їх уважно розглядають, і ведучий просить запам’ятати іграшки.  Потім він говорить: «Відверніться і закрийте очі долоньками». Після цього  ведучий забирає яку – небудь іграшку на свій розсуд. Коли діти повернуться , вони повинні з’ясувати, якої ж іграшки не вистачає, і назвати її.

Намалюємо музику.

Ця гра є доречною на всі випадки життя. Дайте дітям папір, олівці або фарби. Нехай сядуть зручніше. Зараз вони будуть слухати музику. Якщо  ви граєте на якому – небудь музичному інструменті, виконайте дітям невеликий музичний твір ( етюд, п’єсу, пісеньку), слухаючи який діти зможуть уявити собі яскраві образи, висловити через малюнок характер музичного уривка. А якшо грати ви не вмієте, тоді увімкніть аудіо запис. Малювати кожна дитина може на своєму аркуші паперу. Причому молодшим дітям можете заздалегідь накреслити який – небудь контур, що вони зможуть розфарбовувати. А можна виконувати малюнок удвох або утрьох. Але при цьому попередьте дітей, що розмовляти не можна. Досить часто в цій грі малюнки найменших художників виявляються найцікавішими і несподіваними.

Показуємо вірші, а не розповідаємо.

Виявляється,вірші можна  не тільки розповідати. Їх можна показати. Це так весело! Кожна дитина по черзі може ставати ведучим і придумувати рухи, а решта буде повторювати. У такій грі для кожної дитини є щось привабливе: для малюка – різноманітні рухи, для дорослішої дитини – ритм, зміст і можливість навчити маленького чого – небудь нового. Для таких ігор краще обрати вірші, які є невеликі за обсягом, але дуже яскравими та образними, в яких є що показувати:

Миші бігали, шуміли (бігати по колу)

І по даху тупотіли (тупотіти ногами)

Танцювали всі гопак (пританцьовувати),

        В долоні плескали – отак (плескати в долоні)!

                              Кіт на дереві дрімав (підкладати долоньки під щічку і закривати очі),

                                                        Потягався, позіхав (потягуватися,позіхати і прикривати рот долонькою)

                                                                            Галас кіт почув – і «няв!» - (прикладати долоньку довуха, прислухатися,нявкати),

Танцюристів розігнав (усі розбігаються)! 

      У цю гру можна гратися безліч разів, і вона не набридне. Змінюються тільки вірші, а правила залишаються ті самі.

 

   

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Категорія: Мои статьи | Додав: Admin (2011-04-22)
Переглядів: 814 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, вул.Горбатюка,34,
тел./ф.:(03840)5-60-53,

e-mail:dnz7sh@mail.ru

Пошук
Друзі сайту
Погода
Погода в Украине Погода в Украине Погода в Украине
Годинник
Визначні дати
Праздники Украины

Дошкільний навчальний заклад №7 "Дюймовочка" © 2020 |